3 maj 2010

Tänk vad ett leende kan göra en lycklig. Så där pirrande lycklig så det känns i hela kroppen.
Min lilla prins har börjat le mer och mer nu. Bara jag visar mej så ler han=)
Känns så underbart, känns som att han verkligen tycker om mej då!

Jag hinner ju inte skriva här så mycket som jag hade tänkt.
Anledningen till att jag vill ha en blogg är inte bara för att ni ska läsa vad som händer=)
Utan för att jag vill kunna läsa om barnen från att dom var nyfödda till dom är äldre om några år.
Tiden går så fort o man glömmer ju lätt saker=(
Isac är ju redan 1 1/2 månad o det känns som att det var igår denna vackra lilla varelse kom till oss.
Jag läste lite på min gamla blogg om Nova när hon var bebis o det känns inte alls som att det var längesen heller.
Men nu är hon redan 2 år. Det är otroligt.

Hennes födelsedag blev jättefin.
Hon fick bakelse, chockladboll, cola (coca som hon säger) o 2 paket på sängen när hon vaknat.
Sen fick hon resten av paketen när Ricky kom hem från jobbet.
På kvällen blev det kalas med tårta o kakor med familjerna.
Tror inte ni kan förstå hur mycket leksaker det finns i våran lägenhet nu.
Det känns mer som Novas lägenhet kan jag säga=)
Men bara hon är lycklig så är jag det också!

I lördags var det Martins tur att ha kalas o det var jättetrevligt det också=)
På förmiddagen var ju jag o brorsan inne i jkpg o shoppade lite.
O jag hittade faktiskt 2 klänningar. O jag som var orolig att inte hitta någon
Sen hittade jag lite annat fint oxå!

Söndagen blev lugn. Jag o min lilla familj tänkte köpa glass o mysa lite vid sjön.
Men det var ju svinkallt så vi åt glass i bilen istället=) Men det gick ju det också.

Idag har jag träffat min älsklingsemma. Blev en lunch o lite shopping på stan!
Var kul att träffa henne. Blir ju inte så ofta nuförtiden=(

Nä nu ska jag ta o krypa ner i sängen jämte min underbara lilla bebis som äntligen somnat efter att ha vart vaken i 8 timmar. Kan ju säga att han var ganska övertrött!!

Sov gott på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar