6 maj 2010

Hallon

Idag är det torsdag igen. Fast det känns som fredag eftersom Ricky är ledig imorgon
Vet inte om jag har skrivit det men han kommer vara pappaledig på fredagarna nu.
Skönt för då får vi lite mer tid tillsammans. 3 dagar är ju bättre än 2=)

Igår var Sandra hos oss o hälsade på o käkade kladdkaka.
Det var ett bra tag sedan man träffade henne så det var skojsigt.
O nu var det den andra gången efter Isac kom som jag åt kladdkaka.
Känner mej riktigt duktig faktiskt, med tanke på att jag nästan åt en hel kladdkaka själv varje dag när jag var gravid.
Men nu tänker jag lite mer på vad jag stoppar i mej o jag har faktiskt bara 4 kilo kvar att gå ner nu.
Det är inte så dåligt när det bara var 7 veckor sedan han föddes Idag!!

Igår kväll var Novas pojkvän o hans familj här o åt tacos o lekte. Ja barnen då=)
Dom är så söta Nova o Pontus..riktiga busungar båda två.

Igår när Richard kom hem från jobbet hade han med sej värsta lyxkontorsstolen hem.
Den är hur skön som helst. O snygg=)
Man sitter nästan som på en tron framför datorn

I eftermiddag blir det lite städ o tvättning. Ska bli gött för de flesta kläder ligger i tvätten det ogillas!!
Nu vaknar min prins så nu blir det pusskalas


Här kommer lite bilder från Novas födelsedag










Detta fick hon när hon precis vaknat








Halsbandet o armbanden åkte på direkt
Sen fick jag o Isac oxå prova. Ungefär 70 gånger=)

















Detta är bara lite av alla presenter hon fick










Tårtan
T












Man ska ju skära själv=)











































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar