8 maj 2010

Idag känner jag mej verkligen pigg, helt utvilad.
Barnen sov helt underbart inatt båda två!!=)
Nova somnade som en stock prick 19.00 o Isac somnade 21:15
Nova sov hela natten till 10:45
Isac vaknade vid 01 o ville sova i vår säng, somnade om på 1 minut.
Sen vaknade han vid 08 o ville ha mat i 5 minuter
sen somnade han om igen och vaknade vid 10:30
Helt underbart!!

Igår blev det stan en sväng med Johanna för lite shopping!
Hittade en klänning, lite smycken o kläder till prinsen!

I morse blev det lite stim. Ricky kom på i sista minuten att han ville ha en ny skjorta till festen ikväll o jag kom på att jag påste ha ett skärp till min klänning o en sak till Richards födelsedag i morgon.
Så först fick han åka ner o köpa en skjorta o sen fick jag åka.
För skulle vi åkt allihoppa så skulle det tagit väldigt lång tid.
Gå i affärer med Nova är inte roligt=)
Men nu är nog allt klart tills ikväll.
Jag har till och med köpt öl tills ikväll..
haha alkoholfria då såklart för jag kan ju inte dricka.
Men det är ju öl iallafall, så nu kan inte de andra läska mej som dom gjorde sist=)

Nu måste jag fixa prinsessans hår. Ha en härlig lördagskväll, det ska jag ha=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar