3 oktober 2010

De va de de

Blir lite snabb uppdatering, för mer än så hinner jag inte just nu!

Ullared igår var skitkul..kan knappt minnas sist jag shoppade så
mycket på en och samma gång
Det tråkiga var att vi fick stå i kö två timmar in & två timmar ut
De var ju mindre roligt
Men det gick ganska snabbt ändå..
Väl där inne var det ju såklart knökafullt med folk
Det var väl väntat:)
Jag kan inte skriva allt jag köpte här,
för det är ingen som skulle orka läsa allt det
Men det blev allt från kläder till barnen, till mej & Ricky
Massa leksaker, heminredningsprylar, filmer & grejer
Jag plockade på mej det jag ville ha,
hade jag haft några timmar till på mej hade det nog blivit dubbelt så mycket:)
Jag hittade en babyvakt oxå
(en sån som man sätter i barnets rum,
och så har man en själv och så kan man se och höra bebisen hela tiden)
Perfekt & tryggt!

Nu ska vi klä på oss lite kläder och dra upp till mina föräldrar på middag
O umgås lite med syster yster innan hon åker hem *lovely*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar