20 november 2010

Hejohå

Idag har vi haft en heldag på Monkey Town
Rickys mamma & systrar hängde med och busade också

Nu har jag & Nova nyss bakat kladdkaksmuffins
med chockladbitar och nötter i..
Får väl se hur det blir
Stora älsklingen är ute med sina pojkvänner *fniss*
i jönköping ikväll/natt
Roligt för honom..just det jag får inte göra smilysar annars hade jag gjort en här..
Johanna kommer snart hit och hälsar på oss lite..får se vad vi hittar på för bus!

Imorgon blir det middag hos mina föräldrar
och sen ska jag plocka upp det sista julpyntet *myys*
Det är då man känner att julen snart är här!

Igår hände det inte så mycket..eller nja jag storhandlade och
shoppade lite granna men annars var det lugnt!
Satt och scrapade lite med Ricky på kvällen *haha*

1 kommentar:

  1. de va skönt att komma iväg lite. alltid kul att umgås med er. kram svärmor

    SvaraRadera