24 november 2010

Life is great

Kände att det kanske var dags för litte uppdatering igen..
Egentligen borde jag ju skriva varje dag för jag glömmer ju typ allt

Det största som hänt är väl att jag fyllt år haha
Så nu är det bara 7 år kvar till 30!
Det var en jättefin dag och ett mysigt kalas
Jag fick en massa fint som jag måste skriva här också
annars får jag väl några pikar:)
Av Ricky fick jag:
En jättefin stor bukett med rosor, en chokladask,
trisslotter (jag vann 50 spänn på ena) en massa scrapbookingsaker
Av barnen :
En tatuering som jag ska göra så fort jag får någon tid
Av mamma & pappa :
En jättefin ljuslykta,en blomma & presentkort på A6
Av mina syskon:
En stooor låda full med scrapbooking grejer
Av mina svärföräldrar:
Presentkort på Smycka
( som jag redan använt och köpt ett armband
från rock by sweden och ett par örhängen)
Av Johanna & Jannike:
Hårprodukter ( glansspray,värmeskydd & vaxkräm)
& scrapbookinggrejer

Så jag fick en massa fint som jag är helnöjd med:)
På fredag ska jag & Ricky in till jönköping och shoppa
så då lär ju inte presentkorten på A6 finnas kvar!

Idag har jag & Isac klippt oss!
Så nu ser han ut som en riktig pöjk..han blev så söt!
Var han ju innan också!
Nu dröjer det inte länge innan han går plutten
Han är så otroligt stadig så det är bara fegheten som ska försvinna
Han har också lärt sej när han ska använda ordet mamma tror jag!
Varje gång han vill något ropar han mamma
Ibland ropar han & Nova mamma i kör och då smälter man ju

O Nova hon är såsöt min lilla sessa...
Hon ringer ut i köket och tar fram stekpannan, sätter på plattan,
drar fram stolen och tar ut ägg och gör en omelett helt själv.
Duktiga lilla älskling!
Nu ska jag lägga min prinsessa sen börjar Greys!

1 kommentar:

  1. Ja, jag tror också att det blir en tös denna gången, men min sambo envisas med att "jag gör inte annat än pojkar", vi får väl se.. ;)

    Vad duktig er lilla skrutta har blivit! Kan redan göra omelett själv, jisses! :D

    SvaraRadera