3 december 2010

Mysdag!

Jag är verkligen grym på att blogga..
Jag borde blir sveriges största bloggerska så bra som jag uppdaterar bloggen *ironi*

Helt plötsligt har det blivit grymt kul att det är så mycket snö ute
Nu när man har termobyxor och varma kläder är det ju skitsköj att vara ute och leka!

Dagen spenderades i lövhult med älsklingen och våra härliga ungar!
Det blev lite pulka åkning och snowraceåkning och lite fika
(varm choklad, mackor & risifrutti)
Icha tröttnade ganska snabbt så han fick sova i vagnen istället
Men Nova hon åkte och åkte o jag & Ricky också såklart!
Funderar på att ge oss ut imorgon igen och leka..

Imorgon ska iallfall julgranen upp..
jag ska njuta nu innan julen för den är över så snabbt!
Julklapparna till barnen är klara iallfall (skönt)
Det är ju den största biten om man säger så:)
Resten ska jag nog fixa i veckan!

Nästa år kommer det hända mycket nya grejer *längtar*
Det ena är att vi ska åka till Gran Canaria och det andra säger jag inte..
Det får vara vår lilla hemlis än så länge *hihi*
Men NEJ..jag är inte gravid det kan jag säga iallfall
för det är väl det första ni tror
Kan ju säga att det inte kommer kunna komma fler ungar innan de närmsta 7 åren iallfall..
Jag lär vara för upptagen haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar